17 Haziran 2014 Salı

zamana bırakın

Hayatınızda hiç bir şeyi çok istediğiniz ama istediğiniz zamanda olmayan şeyler var mı ? Benim var hemde fazlasıyla ... Ancak bazen geriye dönüp baktığımda diyorum ki onun için doğru zaman o zaman değilmiş iyi ki daha sonra olmuş ... Mesela en son Tweety adlı çizgi karakteri çizmeye çalışmıştım ama ne kadar çizersem çizeyim bir türlü istediğim gibi olmadı ... Nerde yanlış yapıyorum diye kendi kendime o kadar çok düşündüm ki bir ara hayatım ondan ibaret olmaya başladı . Daha sonra artık yeter dedim bir daha seni düşünmüyorum . Aradan neredeyse 1 sene geçti ve çok sıkıldığım bir gün tekrar aklıma geldi . Tekrar denemekten ne çıkar dedim ve çizmeye başladım . Devam ettikçe kendime inanamadım 1 sene önce defalarca çizip başaramadığım çizimi 1 sene sonra bir seferde çizmiştim . Ondan sonra düşündüm ki demek ki o zaman doğru zaman değildi . Sizde çok istediğiniz bir şey için çok çalışıyorsanız ama başaramıyorsanız belkide doğru zaman olmadığı içindir. Doğru zamanı bekleyin . Eminim ki istediğinizden daha iyi sonuçlar elde edeceksiniz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder